Dare to Rug un brand plin de curaj, creativitate și implicare

by

Cu siguranță covoarele din pozele de mai sus vă sunt cunoscute. Și dacă cumva nu, atunci astăzi o să vă povestesc despre Dare to Rug, un brand românesc, apărut în 2015 și creat de 2 prietene din copilărie, Andreea și Flavia, care, din pasiunea pentru design, meșteșuguri și interioare au inițiat acest proiect de a produce covoare custom-made pentru clienții din țară, dar și pentru piața internațională, cu scopul de a promova designul românesc la nivel global.

Deși, atât Andreea, cât și Flavia au locuit și au lucrat mulți ani în străinătate ca designeri de interior (unde au și creat covoare pentru diferite proiecte), idea de a dezvolta propriul business le-a venit doar după ce au revenit în țară și au prins curaj de a lansa ceva unic, aici în România – o piață cu potențial mare.

Folosim doar materiale naturale, ușor de intreținut și care îmbunătățesc calitatea aerului și a sunetului din încăpere, de aceea lucrăm cu lâna din Noua Zeelandă, care este cea mai bună pentru tehnica hand-tufted pentru că are culoarea și rezistența perfectă pentru a fi lucrată în acest mod, iar protecția de spate pentru covoare este din bumbac 100%.

Prima colecție, “Romanian Moods”, cu are s-au lansat, reunește covoare cu un design contemporan, având ca inspirație o serie de motive tradiționale românești din diferite regiuni istorice ale României – Oltenia, Maramureș, Transilvania, Moldova, Basarabia, Bucovina, Dobrogea, Muntenia, Banat și Crișana. Deși, motivele tradiționale tind să fie destul de complexe, uneori complicate, Andreea și Flavia au încercat să le rafineze și să le simplifice în procesul de design.

Cea de-a doua colecție – „Colection II” reunește simbolurile ancestrale într-o simbioză de forme și culori inspirate de cultura neolitică Cucuteni, care a existat pe spațiul românesc în trecut (sudul și estul României, mai ales în zona Moldovei). „Two (II) trimite la comunitate – nucleul acestei culturi – și la conceptele duale: feminin & masculin, pozitiv & negativ, unul & noi. Colecția a plecat de la ideea de familie și de apropiere și transformă covorul în elementul central al casei – spațiul sacru unde se creează conexiuni și unde se reunește familia pentru a sărbători viața. Colecția cuprinde patru modele (colorate în tonuri de ocru, gri, albastru sau teracotă, inspirate de elementele naturale (lut, metal, apă și foc)) ce redau forme organice precum corpul feminin, cercul unei roți ori al unei hore românești, sau forma clasică, rectangulară a unui covor.”

În 2016, Dare to Rug a luat premiul pentru cei mai buni designeri de produs la ELLE Deco Romanian Design Awards 2016, chiar în primul an de activitate. Feedback-ul  pozitiv și premiul le-a dat un curaj și mai mare să meargă mai departe și a fost un motiv de mândrie și ambiție pentru următoarele colecții și colaborări.

În prezent, popularitatea brandului Dare to Rug s-a extins în întreaga lume, astfel covoarele pot fi comandate oriunde ai fi, direct de pe site-ul www.daretorug.com sau prin intermediul unor platforme online dedicate designului, prin retaileri locali și, chiar direct prin designerii de interior. Avantajul este că toate modelele pot fi customizate ca dimensiuni și culori, iar dacă se dorește o personalizare, Andreea și Flavia sunt mereu deschise la noi propuneri și idei concepute special pentru fiecare spațiu în parte.

„Dare to Rug este un brand global, cu ambiția să ajungă în casele cât mai multor oameni de pe continente diferite. Avem deja clienți în foarte multe țări precum China, România, America, Olanda, Marea Britanie, Spania, Franța sau Israel. Vindem direct oriunde în lume, iar pe anumite piețe intrăm prin designerii de interior locali sau prin retaileri. Ne bucurăm cel mai mult când primim emailuri de colaborare de la designeri cu care nu am mai lucrat înainte și vedem cum au integrat ei modelele noastre în propunerile pentru clienții lor. Iubim colaborările și suntem mereu în căutare de noi viziuni. Cred că ceea ce ne lipsește cel mai mult sunt imaginile bune de după 🙂 cu spațiul final, decorat.”

Nu sunt comentarii încă.

Ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *