Vreau să vă prezint și cel de-al 10-lea showroom din lista #10HomeDecoStoresInBucharest care este Chairry. Chiar dacă pentru unii „Chairry” nu vă spune nimic, vă asigur că ați stat pe unul din scaunele livrate de ei în una din locațiile HoReCa din București sau chiar din țară. Doar că nu v-ați dat seama 🙂
Să vă fac o mică introducere, ca apoi să vă povestesc de ce am ales să colaborez cu ei.
Chairry – Furnizor de solutii complete de mobilare a spatiilor de birou, hoteluri, spatii publice si clinici. Chairry este o echipă de specialiști în piese de mobilier care imprimă personalitate și căldură în orice fel de spațiu sau încăpere pe care își propun s-o mobileze. Cu o experiență de peste 10 ani de zile, ei pun mereu accentul pe crearea armoniei între forme, culori, personalitate și funcționalitate.

Deși au pornit de la proiectele HoReCa, sunt specializați și pe amenajări de birouri, despre care vreau și să vorbim astăzi.
Am observat cu toții că anul 2020 a fost o mare provocare pentru noi, inclusiv pentru cei care nu-și permit să-și mute activitatea profesională acasă și sunt nevoiți să meargă la birou. Iar eu întotdeauna am fost de părere că păstrarea distanțării sociale și respectarea tuturor normele de siguranță nu ar trebuie să împiedice confortul angajaților la locul de muncă, indiferent dacă acesta este la sediul de birou sau acasă. De aceea merită orice investiție într-un mediu care te ajută să devii creativ, productiv, inspirat etc.
De exemplu, echipa noastră de la studioul Creativ Interior lucrează de la birou, pentru că domeniul creativ în care activăm necesită socializarea, schimb de păreri, iar carantina din primăvară ne-a afectat acest lucru. De aceea preferăm să ne întâlnim în continuare la birou și să producem proiecte mult mai interesante 🙂 Și mă opresc aici, pentru că articolul respectiv nu este despre noi, este despre meritul de a avea un mediu în care te simți bine și care te ajută să poți lucra într-un mod pozitiv. Iar ca să poți crea acest mediu, ai nevoie de cineva care să te îndrume, iar Chairry ne-au ajutat de fiecare dată în proiectele noastre.
Ce pot oferi pentru ca tu sau angajații tăi să fie productivi?
În primul rând un mobilier ergonomic, ajustabil după nevoile personale: birouri cu înălțimea reglabilă sau cu blat rabatabil, cu roti și scaune operaționale sau manageriale disponibile într-o gamă largă de finisaje, materiale și culori. Astăzi este încurajat lucrul la calculator/laptop în picioare, de aceea exista mese care se pot transforma din mese standard cu H de 75 cm la mese de bar de 1.1 m.
Iar scaunele de birou au revoluționat piața. De la scaunele ergonomice complet ajustabile pe înălțime, spătar, tetieră, brațe sau șezut translatabil, au fost inventate și scaune care te ajută să te detensionezi în timpul statului la masă. Exemplu este scaunul SM 609, cu aspect de șa și mobilitatea unui balansoar.

Să nu uităm de lumină. Știm cu toții că lumina naturală este esențială pentru o viață sănătoasă, indiferent dacă lucrați sau faceți alte activități. De aceea este important să asigurați aerisirea și iluminarea naturală pentru zona de lucru/birou, care se va completa și cu un iluminat artificial general (lămpi suspendate sau spoturi) și iluminat de lucru, adică o veioză pe masă. Chairry ne recomandă o lumina calda, pe baza de led si chiar o veioza de birou cu incarcator wireless.

Izolarea fonică, nelipsită în birourile open space, unde întotdeauna simți nevoia de un plus de liniște, mai ales când trebuie să te concentrezi să termini un task, dacă ai de preluat o un apel telefonic sau ai o discuție confidențială. Recomandăm canapelele cu panouri fonoabsorbante înalte sau panourile desparțitoare fonoabsorbante care pot avea și rol de a delimita spațiile.

Izolarea fonică poate fi creată și prin panouri tapițate care se plachează pe pereți, care mai au și un rol decorativ.


Sunteți în lipsă de imaginație cum să vă amenajați biroul perfect, atunci trageți o fugă la showroomul Chairry din Bd. Basarabia nr. 256, Complex Faur, București pentru o doză de inspirație sau intrați pe site-ul chairry.net pentru mai multe detalii.
O să vă povestesc neapărat despre scaunul de birou Trim SO 332 pe care l-am ales la noul nostru sediu. Keep in touch!
Poze de Anca Rancea